دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1403 - 10:26

رفع مشکل انرژی با راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی در بروجن/ ضریب اشتغال با شرکت‌‌های دانش‌بنیان افزایش می‌یابد

رفع مشکل انرژی با راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی در بروجن  ضریب اشتغال با شرکت‌‌های دانش‌بنیان افزایش می‌یابد
معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با راه‌اندازی طرح نیروگاه خورشیدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن به‌عنوان یکی از طرح‌های مهم و اساسی دانشگاه، مشکلات انرژی در منطقه مرتفع می‌شود.
کد خبر : 927922

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و دومین جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور محمد قربانی گلشن‌آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، ابراهیم رحیمی دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و سایر اعضا در واحد شهرکرد برگزار شد.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست اظهار کرد: الگوی طرح پویش و رویداد صدرا با توجه به راهبردهای‌ کلان دانشگاه و اهداف مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه فعالیت‌های فناورانه با رویکرد کارآفرینی در زیست‌بوم‌های محلی و منطقه‌ای و همچنین منویات مقام معظم رهبری با تأکید بر توسعه اشتغال و با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین دانشجویان و اعضای هیئت علمی، جامعه و صنعت هر سال یکبار در واحد‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

قربانی گلشن‌آباد عنوان کرد: با توجه به موافقت و مصوبه مجلس شورای اسلامی، صندوق نوآوری و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به بزرگ‌ترین بانک نوآوری و فناوری کشور تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به کمبود برق در کشور و ناترازی انرژی تبیین کرد: با راه‌اندازی طرح نیروگاه خورشیدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن به‌عنوان یکی از طرح‌های مهم و اساسی دانشگاه، مشکلات انرژی در منطقه مرتفع خواهد شد.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی درباره تأمین مسکن کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، وزارت مسکن و شهرسازی و اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان منعقد شده، در آینده‌ای نزدیک شاهد اختصاص مسکن به همکاران خواهیم بود.

قربانی گلشن‌آباد گفت: در فصل بیستم برنامه هفتم توسعه یکی از جدی‌ترین مسائلی که مورد بررسی قرار گرفته، نهاد آموزش عالی کشور را مکلف کرده که شرکت‌های دانش‌بنیان را به ۳۰ هزار شرکت برساند.

به گزارش آنا؛ ادای احترام، قرائت فاتحه و گلباران قبور پنج شهید گمنام و هشت شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن از دیگر برنامه‌های بیست و دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته